Zwroty
Anulowanie zamówienia
Dopóki Twoje zamówienie nie zostanie zrealizowane i nie opuści naszego magazynu, możesz je bezpłatnie anulować.
Anulowanie zamówienia w przypadku zakupów internetowych jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.
Zamówienia, które zostały już odebrane przez kuriera i są w drodze do odbiorcy, nie mogą zostać anulowane.
Więcej informacji związanych z warunkami zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta.
Dokonałeś pochopnego zakupu lub przypadkowo zamówiłeś produkt, którego nie potrzebujesz? Po rozpakowaniu okazało się, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Towar okazał się niezgodny z opisem lub z innych względów nie jesteś zadowolony z zakupów? W Airpress znajdziemy wyjście z każdej sytuacji!
UWAGA: Jeśli chcesz odesłać produkt z powodu nieprawidłowego działania urządzenia lub innych wad technicznych - skorzystaj z formularza naprawy gwarancyjnej.
Prosimy o uważne i dokładne wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Oczywiście masz prawo do zwrotu produktu bez podawania szczegółów, jednak precyzyjne wypełnienie formularza znacznie przyspieszy realizację Twojego zgłoszenia. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub w sytuacjach niejednoznacznych, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu doprecyzowania niezbędnych szczegółów, by przekazać Twoje zgłoszenie do odpowiedniego działu.
Poniżej możesz sprawdzić warunki zwrotu towaru. Pamiętaj, że zanim produkt zostanie wysłany do Ciebie z naszego magazynu, możesz bezpłatnie anulować zamówienie!
Kliencie B2B! Zgodnie z regulaminem Airpress towar zamawiany w relacjach B2B nie podlega zwrotowi.
Zwrot towaru - warunki i wskazówki
Zgodnie z prawem do odstąpienia od umowy, masz możliwość zwrotu zakupionego przez Internet towaru w okresie do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. W Airpress wydłużamy ten czas do aż 60 dni!
- Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty nowe, kompletne, nienoszące śladów użytkowania i posiadające oryginalne opakowanie. Oczywiście masz prawo otworzyć opakowanie i obejrzeć produkt, by ocenić, czy zakup spełnia Twoje oczekiwania.
- Odsyłany towar musi zostać odpowiednio zabezpieczony w sposób, który nie stwarza ryzyka uszkodzenia podczas transportu.
- Produkt zamówiony w naszym sklepie internetowym możesz zwrócić również w sklepie stacjonarnym Airpress (Przeźmierowo k. Poznania), po okazaniu dowodu zakupu.
- W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego podczas transportu, wszelkie widoczne wady należy zgłosić bezpośrednio przy odbiorze. Odbierając zamówienie koniecznie sprawdź, czy przesyłka nie posiada widocznych uszkodzeń (rozdarty karton, brak folii, wgniecenia, itp.). Wszelkie nieprawidłowości należy zgłosić kurierowi/kierowcy, odnotować na liście przewozowym oraz sporządzić protokół szkody. Uszkodzenia zgłaszane po odbiorze przesyłki od kuriera mogą nie zostać uwzględnione.
- Prawo do zwrotu produktu obejmuje również produkty promocyjne. Jeśli produkt, który chcesz zwrócić, jest częścią zestawu, zwrotowi podlega kompletny zestaw wraz ze wszystkimi elementami. W przypadku braku jakiejkolwiek części zestawu, zwrot nie zostanie przyjęty.
- Prawo do zwrotu towaru nie obejmuje produktów wykonanych na specjalne zamówienie (produktów dopasowanych na wymiar, zmodyfikowanych na specjalne życzenie klienta) oraz dużych zamówień (wiele sztuk tego samego produktu).
- Po wypełnieniu formularza otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z numerem zgłoszenia. Podczas adresowania przesyłki zwrotnej prosimy o zapisanie numeru zgłoszenia w widocznym miejscu.
- Towar odesłany do zwrotu zostanie sprawdzony pod względem kompletności i śladów użytkowania - po pozytywnej weryfikacji pieniądze zostaną przelane na konto klienta w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki ze zwrotem.