Serwis pogwarancyjny

loader
Ładowanie...

Chcesz zlecić naprawę pogwarancyjną? Wypełnij poniższy formularz.

Dane adresowe zleceniodawcy:


Jakiego urządzenia dotyczy Twoje zgłoszenie?



Drogi kliencie! Informacje dotyczące typu i modelu Twojego urządzenia oraz daty jego zakupu, pozwolą nam jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do Twoich potrzeb.

Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych w Airpress Polska Sp. z o.o. znajdują się w zakładce Polityka prywatności. W każdej chwili możecie Państwo wycofać swoja zgodę na przetwarzanie danych osobowych klikając w link: Wycofanie zgody marketingowej.

Wsparcie techniczne dla każdego

W Airpress Twój sprzęt pneumatyczny nie pozostaje bez opieki wraz z zakończeniem okresu gwarancji! Nasi klienci mogą liczyć na wsparcie techniczne działu serwisowego przez cały okres użytkowania swojego urządzenia. Co więcej, oferta serwisu pogwarancyjnego jest skierowana również do użytkowników kompresorów innych marek. Jeśli posiadasz sprężarkę od innego producenta, ale masz problem z uzyskaniem pomocy, skorzystaj z usług serwisu Airpress!


Zalecamy mieć na względzie, że sprzęt pneumatyczny ma ograniczoną żywotność. Naprawa może okazać się całkowicie nieopłacalna, jeśli:

  • Twoje urządzenie ma ponad 15 lat
  • Twoja sprężarka śrubowa przepracowała ponad 30 000 godzin
  • Twój kompresor tłokowy przepracował ponad 7 000 godzin

  • Jeśli masz wątpliwości w tym względzie, skonsultuj się z ekspertami Airpress, którzy po zapoznaniu się z historią Twojego urządzenia wstępnie oszacują koszt usługi i określą poziom opłacalności takiej inwestycji. Dane kontaktowe do dedykowanych działów znajdziesz na głównej stronie serwisu Airpress --->


    Pamiętaj! Właściwe wskazanie typu urządzenia, którego naprawę chcesz zlecić, pozwoli nam natychmiast przekierować Twoje zgłoszenie do odpowiedniego działu serwisu Airpress. Skróci to czas oczekiwania na realizację usługi.


    Uwaga: Jeśli chcesz zlecić naprawę sprzętu innego producenta, wpisz markę posiadanego urządzenia w polu “Model urządzenia”.


    Serwis pogwarancyjny - serwis Airpress